Trimatė kompozicija ir erdvinis modeliavimas

Trimatė kompozicija ir erdvinis modeliavimas

Programa, skirta 9-12 klasių mokiniams, norintiems išmokti dirbti trimatėje aplinkoje, įsisavinant modeliavimo, animacijos, vizualizacijos ir specialiųjų efektų kūrimo Maya programa. Išsamiai susipažinsite su erdvinių geometrinių formų kūrimu, jų paviršių struktūra, apšvietimu ir animacijai, tikroviško atvaizdo konfigūravimui.

Studijų dalykai Trukmė, ak. val.
Animacijos gamybos fazės, kompiuterinės grafikos gamybos darbo eiga. Darbas Maya programoje. Pagrindiniai terminai. Vartotojo aplinka. Darbiniai langai. 4
Projekto apžvalga, planavimas, objektų kūrimas ir animavimas. 4
Modeliavimas iš daugiakampių. 10
Modeliavimas naudojant NURBS paviršius ir kreives. Deformavimo priemonės ir sudėtiniai paviršiai. 8
Spalvinimas ir tekstūros pritaikymas. 4
Animavimo pagrindai. 12
Apšvietimas, šešėliavimas ir apšvitimo efektai. Tikroviško atvaizdo konfigūravimas. Atspindžiai ir lūžiai. Iliuzinis judesys. 12
Nelankstūs ir lankstūs dinaminiai kūnai. Dinaminių kūnų praktinės užduoties parengimas. Dalelių dinamika ir spinduliavimas. 6
3D animacijos sukūrimas. Kūrybinio darbo ruošimas. 4
Bendra programos trukmė: 68

Programą parengė Edita Griškėnienė