„Logo“ programuokime sudėtingiau jaunučiams

„Logo“ programuokime sudėtingiau jaunučiams

Programa, rekomenduojama 4 – 6-ųjų klasių moksleiviams, išmokti programuoti sudėtingiau Logo aplinkoje ir įtvirtinti programavimo koncepcijas, kurti filmukus, žaidimus pagal pasirinktus ar sugalvotus scenarijus. Užsiėmimų metu modeliuosime ir spręsime įvairias užduotis, pasitelkus šiuolaikinio programavimo idėjas, kursime sudėtingus projektus, įgysime pradinių algoritmavimo ir programavimo kompetencijų kartu ugdysime norą nuolat mokytis ir savo kūrybiškumą. Dalyvausime respublikiniuose konkursuose „Žiemos fantazija“, „Logo“, edukaciniame konkurse „Olympis“ ir informacinių technologijų kūrybinių darbų konkurse Alytaus mieste, siekiant vaiko asmenybės tobulėjimo.

Studijų dalykai Trukmė, ak. val.
Teksto pagrindai:
Įvadinė pamoka
Tekstas, lentelės
Paveikslėliai, figūros, meniniai užrašai
4
Įvadas į kompiuterių tinklus:
Internetas
El. paštas
Kartojimo užduotys
4
Pažintis su LogoMotion aplinka
Susipažinimas su LogoMotion aplinka
Atliekami praktiniai ir kūrybiniai darbai
Savianalizė
18
Imagine LOGO:
Praktiniai uždaviniai dirbant individualiai arba grupėse.
Aplinka keičiama vėžliuko išvaizda, rašomos komandos, kuriami mygtukai, procedūros ir projektai.
20
Baigiamojo darbo gynimas 10
Bendra programos trukmė: 56

Programą parengė Virginija Vaikšnorienė