„Logo“ programuokime sudėtingiau jaunučiams

„Logo“ programuokime sudėtingiau jaunučiams

Programa, skirta 5—6-ųjų klasių moksleiviams, norintiems įgyti darbo kompiuteriu pradmenis, išmokti programuoti Imagine LOGO aplinkoje, kurti filmukus, žaidimus pagal pasirinktus ar sugalvotus scenarijus.

Studijų dalykai Trukmė, ak. val.
Teksto pagrindai:
Įvadinė pamoka
Tekstas, lentelės
Paveikslėliai, figūros, meniniai užrašai
6
Įvadas į kompiuterių tinklus:
Internetas
El. paštas
Kartojimo užduotys
4
Imagine LOGO:
LogoMotion: fonas, kaukės
Praktiniai darbai: „Auksinis ruduo“, „Eglynas žiemą“
Animacija: praktinis darbas: „Animuotas viščiukas“
Praktiniai darbai: „Animuotas varliukas“, „Ufonautų laivas“
Praktiniai darbai: „Protinga sraigė“, „Kregždė ir musė“
Tekstas LogoMotion aplinkoje
Imagine Logo aplinka, fonas
Komandos, mygtukai
Procedūros: praktinis darbas „Piešiu drambliuką“
Koordinatės: praktinis darbas „Zoologijos sodas“
Vėžliukas moka keisti išvaizdą. Projektas: pasivaikščiokim!
Projekto: „Pasakų pilis“ kūrimas
Žaidimo: „Labirintas“ kūrimas
Vėžliukas ir muzika
Kūrybinio darbo ruošimas
46
Baigiamojo darbo gynimas 12
Bendra programos trukmė: 68

Programą parengė Virginija Vaikšnorienė