Ar tikrai žaidimų kūrėjai taps viena iš svarbiausių specialybių pasaulyje?

2022 m. lapkričio 22 d. AK Jaunųjų informatikų akademijos mokiniai, studijuojantys programą „Programavimo ir kodavimo labirintai (C++ pažengusiems), vyko į Vilnių dalyvauti Vilnius Tech renginyje „GAME DEV DAY @VILNIUS TECH“, skirtame geriau susipažinti su Lietuvos žaidimų industrija ir karjeros galimybėmis joje.

Išklausę Vilnius Tech rektoriaus R. Kliuko sveikinimą dalyviams, išgirdome žaidimų kompanijų atstovų penkis pranešimus: „Lietuvos žaidimų industrijos apžvalga (Ričardas Jaščemskas, Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos projektų vadovas), „ Žaidimų kūryba solo ir komandoje“ (Arvydas Žemaitis, Estoty Vilnius komandos vadovas), „Darbas kompiuterinių žaidimų industrijoje“ (Vainius Volungevičius, Pepi Play žaidimų dizaineris), „Unity - žaidimų variklis ir kūrėjų bendruomenė ( Ilona Pauliukevičė, Unity vyresnioji programų inžinerijos ir kokybės vadovė), „Kodėl žaidimų kūrėjai greitai taps viena iš svarbiausių specialybių pasaulyje?“ (Darius Kniūkšta, Trys kubai vadovas).

Lektoriai supažindino mus su žaidimų kūrėjo kasdienybe, darbo vietų įvairove, su dizainerio darbo pobūdžiu kuriant žaidimą, su karjeros perspektyvomis. Game Dev Day @VILNIUS TECH metu taip pat sužinojome ne tik apie Unity platformą skirtą kurti žaidimus, bet ir apie kitas platformas – Jira Software, Fork. Ten, kur reikalinga kompiuterinė simuliacija tokiose srityse kaip medicina, kino industrija, inžinerija, architektūra, automobilių pramonė, naudojama Unity platforma. Pvz. projektuojant vieną didžiausių pastatų Brukline buvo naudojamas 3D vaizdas Unity platformoje, o automobilių pramonėje ši platforma padeda sukomplektuoti automobilį, pradedant dizainu ir spalvomis baigiant varikliais. Kuriant žaidimus, naudojami ir kiti įrankiai, tokie kaip Blender, Maya, Photoshop programos. Įdomu buvo išgirsti kodėl, norint tapti žaidimų kūrėju, verta studijuoti VILNIUS TECH. ir kad žaidimų kūrėjai greitai gali tapti viena iš svarbiausių specialybių pasaulyje, jei tik bus integruota daugiau kompiuterinių žaidimų į švietimą.

Viso renginio metu, šalia AULA MAGNA auditorijos veikė žaidimų erdvė, kurioje susirinkusieji galėjo išbandyti ne tik Lietuvoje įsikūrusių žaidimų kūrėjų naujausius produktus, bet ir VILNIUS TECH „Multimedija ir kompiuterinis dizainas“ studentų sukurtus žaidimus, VR aplikacijas.

Studentams renginys neprailgo. Grįžome pasisėmę žinių ir idėjų. O JIA studentė Deira Ardzevičiūtė, sudalyvavusi Instagram kūrybiškiausios nuotraukos konkurse, laimėjo Vilnius Tech puodelį!

Mokinius kelionėje lydėjo JIA dėstytoja ir Adolfo Ramanausko-Vanago gimnazijos mokytoja ekspertė Loreta Mazėtytė.