Programavimo ir kodavimo labirintai (C++ pažengusiems)
Programa skirta mokiniams, norintiems įgyti struktūrinio ir objektinio programavimo žinių ir įgūdžių bei juos pritaikyti savo projektinėje veikloje. Programa skirta Alytaus miesto gimnazijų 2 - 4 klasių mokiniams. Ši programa padės mokiniams įsivertinti savo polinkius, mokymosi gebėjimus ir apsispręsti dėl tolesnių studijų ar profesijos.
Eil. Nr. |
Veiklos apibūdinimas |
Ugdomos kompetencijos |
Ugdymo, vertinimo (įsivertinimo) metodai |
Trukmė (pedagoginėmis val.) |
1. |
Pradedančiųjų programos kurso kartojimas. Funkcijos ir jų parametrai. |
Užsiėmimų metu ugdomos mokėjimo mokytis ir komunikavimo bendrosios kompetencijos; duomenų tipų bei tinkamų algoritmų sudarymo dalykinės kompetencijos. |
Įtraukianti paskaita, demonstravimas, klausimų pateikimas, praktinis darbas kompiuteriu, darbas grupėse. |
12 |
2. |
Masyvai. |
Užsiėmimų metu ugdomos mokėjimo mokytis ir komunikavimo bendrosios kompetencijos; duomenų tipų bei tinkamų algoritmų sudarymo dalykinės kompetencijos |
Įtraukianti paskaita, demonstravimas, klausimų pateikimas, praktinis darbas kompiuteriu, darbas grupėse. |
10 |
3. |
Veiksmai su masyvo elementais |
Užsiėmimų metu ugdomos mokėjimo mokytis ir komunikavimo bendrosios kompetencijos; duomenų tipų bei tinkamų algoritmų sudarymo dalykinės kompetencijos. |
Įtraukianti paskaita, demonstravimas, klausimų pateikimas, praktinis darbas kompiuteriu, darbas grupėse. |
12 |
4. |
Masyvų elementų įterpimas, šalinimas, rikiavimas.
|
Užsiėmimų metu ugdomos mokėjimo mokytis ir komunikavimo bendrosios kompetencijos; duomenų tipų bei tinkamų algoritmų sudarymo dalykinės kompetencijos. |
Įtraukianti paskaita, demonstravimas, klausimų pateikimas, praktinis darbas kompiuteriu, darbas grupėse. |
14 |
5. |
Simboliai, simbolių eilutės.
|
Mokėjimo mokytis ir komunikavimo bendrosios kompetencijos; duomenų tipų bei tinkamų algoritmų sudarymo dalykinės kompetencijos. |
Įtraukianti paskaita, demonstravimas, klausimų pateikimas, praktinis darbas kompiuteriu, darbas grupėse |
12 |
6. |
Struktūros, struktūrų masyvai.
|
Ugdomos mokėjimo mokytis ir komunikavimo, pažinimo, socialinė, iniciatyvumo ir kūrybingumo, bendrosios kompetencijos bei duomenų struktūrų ir algoritmų žinojimo kompetencijos.
|
Įtraukianti paskaita, demonstravimas, klausimų pateikimas, praktinis darbas kompiuteriu, atvejo analizė, savarankiškas mokymasis, individualus darbas, darbas grupėse. |
12 |
|
|
|
Iš viso val.: |
72 |
Programą parengė JIA dėstytoja Loreta Mazėtytė